سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت مخازن پلی اتیلن به چه عواملی بستگی دارد؟

 

 برای مشخص شدن قیمت مخازن پلی اتیلن اولین و مهمترین سوال مربوط به خود مخزن نیست. این مربوط به محتویات مخزن است. هر تصمیمی که در طراحی سیستم ذخیره سازی مواد شیمیایی خود می گیرید از جواب این سوال سرچشمه می گیرد که چه ماده شیمیایی را ذخیره می کنید؟

هنگام طراحی مشخصات برای یک مخزن ذخیره مواد شیمیایی ، بسیاری از مهندسان با نیاز به اندازه ، مواد مخزن یا برخی از معیارهای دیگر شروع می کنند. در Poly Processing     ، اولین چیزی که باید بدانیم این است که چه نوع ماده شیمیایی در مخزن ذخیره می شود و با چه غلظتی است. این اطلاعات باعث می شود همه کارهای دیگری که ما در طراحی محلول ذخیره سازی شما انجام می دهیم. همه چیز در مورد مخزن ، از ضخامت دیواره گرفته تا ساختارهای تخلیه - حتی رنگ مخزن - با دانستن اینکه چه ماده شیمیایی ذخیره خواهد شد ، شروع می شود و در نهایت قیمت مخازن پلی اتیلن را مشخص می کند.

با ماده شیمیایی شروع کنید

اگر با طراحی ماده شیمیایی مورد استفاده خود شروع نکنید ، سیستم ذخیره سازی شما ممکن است در معرض خرابی جدی ، آسیب به تجهیزات و هزاران دلار هزینه های غیرمنتظره باشد. مخزن ذخیره سازی مواد شیمیایی کلر قرار بگیرد.

برای به حداکثر رساندن عملکرد و ماندگاری سیستم تحویل مواد شیمیایی ، مهم است که به دقت تفاوت های ظریف خواص مواد شیمیایی را که ذخیره می کنید ، در نظر بگیرید. مخزن ذخیره سرچشمه های سیستم است. این یک جز critical مهم در روند کلی استفاده از ماده شیمیایی است. اگر طراحی مخزن ذخیره سازی اشتباه باشد ، می تواند منجر به مشکلات جدی برای کل سیستم شیمیایی شما شود.

به عنوان مثال ، اگر مخزن را بر اساس فاکتورهای عمومی مانند اندازه ، مواد مخزن و ظرفیت انتخاب کنید - بدون تعریف ماده شیمیایی استفاده شده در مخزن - شما می توانید عملکرد غیربهینه مخزن را بدست آورید. همچنین مهم است که بررسی کنیم که چگونه تفاوت های ظریف خواص شیمیایی بر اجزای سازنده سیستم ذخیره سازی مواد شیمیایی تأثیر می گذارد. شیرآلات گران قیمت ، اتصالات ، پمپ ها و جریان سنج ها - همه قطعات اساسی برای عملکرد مناسب هستند و اگر بر اساس ماده شیمیایی طراحی نشوند ، ممکن است به خطر بیفتند.

 

گزینه های طراحی مخزن

هنگامی که مواد مخزن مناسب مواد شیمیایی را که ذخیره می کنید درک کردید ، باید طراحی مخزن را تعیین کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد. قبل از اینکه به هزینه ها فکر کنید ، فضای کف خود ، نحوه استفاده از مخزن و هرگونه تغییر در آینده را که احتمالاً بر مخازن ذخیره سازی شما تأثیر می گذارد (مثلاً به روزرسانی های تأسیسات یا جابجایی مخزن) در نظر بگیرید.

 مخازن عمودی پلی اتیلن

مخزن عمودی ما مخزنی استوانه ای و قائم است که مهار قوی و خدمات قابل اطمینان را فراهم می کند. این مخزن انتخابی بسیاری از مشتریانی است. این مخزن همه کاره شامل ویژگی های داخلی مانند لیفت بالابرها و لبه های نردبانی است. آنها در اندازه های مختلف از 30 تا 15000 گالن موجود هستند و با سطح آنتی اکسیدان OR-1000 در دسترس هستند.

برای دریافت لیست قیمت مخازن پلی اتیلن با تهران پلیمر یارا تماس بگیرید.