سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تانکر پلاستیکی عمودی

 

 

 

تانکر پلاستیکی عمودی و کاربرد آن:

تانکر پلاستیکی عمودی می تواند با دو رنگ متفاوت تولید شود. تانکر پلاستیکی عمودی هزینه کمتری نسبت به انواع دیگر مخازن دارند. ابعاد مخزن غیر قابل تغییر و پوشش پایدار از معایب اصلی مخازن پلاستیکی آب است. تولید انبوه و قیمت ارزان از مزایای این مخازن است. مخازن آب پلاستیکی از ماده اولیه پلی اتیلن تولید می شوند. پلی اتیلن یک پلاستیک حرارتی است و مقاومت در برابر مایعات شیمیایی زیاد است. اما بهتر است با استفاده از پاسخگوهای آگاهانه از هر مایعی به جز آب استفاده کنید. برای مخازن پلاستیکی دو رنگ متفاوت وجود دارد: سفید یا آبی. مخازن آبی در مقایسه با مخازن سفید گران ترند. از مخازن می توان برای آبیاری باغ و یا هر زمینی که ذخیره آب لازم باشد استفاده کرد.

تانکر پلاستیکی عمودی   را می توان ظروف مهارکننده ای تعریف کرد که برای ذخیره انواع مواد طراحی شده اند. آنها معمولاً به عنوان مخازن پلی شناخته می شوند و در مصارف مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تانکر پلاستیکی عمودیبا تخصص در مخازن پلاستیکی توسط تهران پلیمر یارا ساخته شده مانند مخازن آب ، مخازن پلی پروپیلن ، مخازن پلی اتیلن و مخازن ذخیره سازی ، توانایی ساخت مخزن پلاستیکی شما را در هر اندازه و ابعادی دارد.

قالب سازهای چرخشی سفارشی که برای تولید روتومولدینگ و مخزن پلاستیکی نیاز دارند در سراسر کشور نیاز دارند. ما به نیازهای تولیدی مشتریان خود اختصاص داده ایم. ایجاد روابط با مشتری بر اساس یکپارچگی و ارتباطات به ما در توسعه یک مزیت رقابتی در صنعت کمک می کند.

تهران پلیمر یارا در طراحی و ساخت مخازن پلاستیکی پیشرو است. ما بخاطر توانایی تولید سریع محصول شما و تحویل به موقع ، خود را از رقابت جدا می کنیم. با بیش از 30 بازوی قالب که به طور مداوم استفاده می شود ، ما می توانیم محصول شما را به سرعت تولید کنیم و محصولات ما با بهترین کیفیت چیزی کم ندارند.

ما مخازن استاندارد صنعتی زیادی ارائه می دهیم و همچنین محصولات سفارشی را طراحی و تولید می کنیم. متخصصان باتجربه و متعهد ما دست به ساختگی های منحصر به فرد می زنند یا کارهای موجود را اصلاح یا کپی می کنند. ما برای تولید مخزنی که مطابق با مشخصات شما باشد از بهترین مواد ممکن و آخرین فن آوری های ساخت استفاده می کنیم.

 

برنامه های کاربردی

مخازن پلاستیکی برای طیف گسترده ای از کاربردهای ذخیره سازی و حمل مواد استفاده می شود. به عنوان مثال ، صنعت کشاورزی از مخازن پلاستیکی برای کمک به سیستم های آبیاری و کوددهی استفاده می کند. صنعت پتروشیمی از آنها برای حمل و نقل و ذخیره سازی نفت و گاز استفاده می کند.

 

برخی از صنایع زیادی که از مخازن پلاستیکی استفاده می کنند عبارتند از: گاز و نفت ، کشاورزی ، تصفیه آب ، مواد شیمیایی ، مواد غذایی و آشامیدنی ، بازیافت ، شستشوی قطعات صنعتی ، ساخت و آبکاری آبکاری.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تانکر پلاستیکی عمودی به لینک زیر مراجعه کنید:

 

https://www.tpy.ir/مخزن-عمودی