سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت مخازن قیفی به چه عواملی بستگی دارد؟

 

مخازن قیفی عموماً در مصارف فرآیندی که به زهکشی کامل مخزن نیاز است ، استفاده می شوند. کاربردهای معمول شامل ذخیره سازی مواد سنگین و مواد مستعد لجن کش است که تخلیه آنها از مخازن عمودی دشوار است و عوامل زیادی بر قیمت مخازن قیفی تاثیر گذار است.

یکی از عوامل موثر بر قیمت مخازن قیفی نوع ماده ای است که تصمیم به نگهداری آن داریم.مخازن ته مخروطی همچنین برای مواد خشک مانند دانه ها یا خوراک گاو ایده آل هستند زیرا می توان آنها را با یک فلنج یا درب کشویی در پایین مخزن 100? از مخزن تخلیه کرد. بعلاوه ، می توان موادی را که نیاز به جداسازی دارند با اتصالات دکان برای حذف مایع از مواد جامد اداره کرد.

بیایید نگاهی به برخی از ملاحظات اصلی برای ارزیابی قیمت مخازن قیفی بیندازیم:

مکانیسم های پشتیبانی مخازن پایین مخروطی

پشتیبانی صحیح از مخزن ته مخروطی برای جلوگیری از نشت و آسیب رساندن به مخزن و اطمینان از کارکرد ایمن و موثر بسیار حیاتی است. بسته به منطقه ای که مخزن در آن نصب می شود ، باید رتبه های لرزه ای نیز در نظر گرفته شود.

ساختار پشتیبانی از یک پایه و سبد فولادی کربنی با پوشش اپوکسی تشکیل شده است که مخزن را پشتیبانی می کند. سبد باید به درستی در اطراف مخزن قرار بگیرد و هیچ شکاف زیادی نداشته باشد. این سبد همچنین باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند وزن مواد تحت انبار را تحمل کند. برای مواد سنگین تر یا برنامه های ذخیره سازی که شامل درجه حرارت بالا هستند ، ممکن است به پشتیبانی تقویت شده یا یک پایه کامل در کف ظرف بپردازید.

علاوه بر فولاد کربن پوشش داده شده با اپوکسی ، سبد و سایر مواد پشتیبانی مانند فولاد ضد زنگ موجود است.

شیب مناسب مخازن قیفی

شیب مخزن بر میزان و کارایی خروج مواد ذخیره شده از مخزن تأثیر می گذارد. مواد ذخیره شده و اندازه مخزن شیب مخزن را تعیین می کند. مواد خشک و مایع به شیب کمتری نیاز دارند ، در حالی که مواد سنگین و لجن دار برای سهولت در تخلیه به طراحی شیب مخزن تندتر نیاز دارند.

دامنه های مخزن 30 ، 45 و 60 درجه و انواع سایز مخازن موجود است. برای اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه مشخصات مخزن مخروطی ما مراجعه کنید.

جایگزینی برای مخازن پایین مخروطی

در صورت نیاز به تخلیه مخزن کامل ، مخازن قیفی جایگزینی برای مخزن دیگر است.با این کار کار تعمیر و نگهداری در سبد و پایه از بین می رود ، بنابراین هزینه های عملکرد مخزن کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مخازن قیفی، لطفاً به سند مشخصات فنی مراجعه کنید یا با متخصصان تهران پلیمر یارا تماس بگیرید.