سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت تانکر آب به چه عواملی بستگی دارد؟

 

قیمت تانکر آب به عوامل زیادی بستگی دارد که ما در اینجا سعی داریم کمی در مورد آن ها صحبت کنیم. کیفیت، برند، جنسیت، ابعاد و ....

درباره خرید مخزن آب افسانه های زیادی وجود دارد و قیمت تانکر آب اغلب یکی از این موارد است. خرید حتی یک مخزن آب بسیار بزرگ اغلب ارزان تر از آن است که مردم تصور می کنند. هنگام خرید تانکر آب به قیمت آن توجه کنید.

عوامل مختلفی بر قیمت تانکر آب تأثیر می گذارد از جمله خرید مخزن آب گرد سنتی ، باریک یا سبک دیگر ، مواد مخزن مورد استفاده ، صرف خرید مخزن یا بسته کامل برداشت آب باران ، خرید مستقیم از تولید کننده یا توزیع کننده می شود.

به عنوان یک قاعده کلی ، بسته به نیاز شما ، قیمت تانکر آب پلی اتیلن 10،000 لیتری می تواند از 1500 دلار تا هزاران دلار متغیر باشد ، در حالی که مخزن پلی استوری 22500 لیتر از حدود 2500 دلار شروع می شود. مخازن بزرگ تقریباً 50،000 لیتری می توانند از حدود 6500 دلار شروع شوند.

 

مراقب مخازن آب پلاستیکی ارزان قیمت باشید. در حالی که مخازن پلی می تواند مخزن مقرون به صرفه تری باشد ، برخی از فروشندگان در بازار هستند که مخازن آب وارداتی با کیفیت پایین تر و ساخته شده با استانداردهای بسیار پایین تر از مخازن را می فروشند. خرید از یک مارک معتبر با کیفیت و گارانتی طولانی ، خیال شما را از بابت سرمایه گذاری در مخزن راحت می کند.

به عنوان یک نکته کلی ، توزیع کنندگان محلی یک نام تجاری معمولاً قیمت های ارزان تری نسبت به مشتریان مستقیم دریافت می کنند. دلیل این امر این است که آنها خریدهای بسیار بیشتری نسبت به مشتری یکبار مصرف انجام می دهند. بنابراین اگر مارک خاصی را دوست دارید ، می توانید به ما اعتماد کنید و از مشاوران تهران پلیمر یارا راهنمایی بگیرید.

هنگام خرید مخازن آب ، به محصولات ویژه فصلی توجه کنید. تخفیف را می توان در نمایشگاه ها نیز یافت. در آخر ، اطمینان حاصل کنید که چندین نقل قول دریافت کرده و از فروشنده خود در مورد نیازهای خاص خود راهنمایی بخواهید. تأمین کنندگان مختلف تانکر داستان های مختلفی را برای شما تعریف می کنند ، بنابراین می توانید با دریافت یکسری مشاوره ایده بهتری از گزینه های خود دریافت کنید و تانکر آب با قیمت مناسب خریداری کنید.

با در نظر داشتن همه این نکات ، اطمینان حاصل کنید که مرکزی که تانکر را از آنجا خریداری می کنید قابل اعتماد است. ما همیشه تلاش می کنیم نه تنها یک مخزن با کیفیت بالا برای آب تهیه کنیم ، بلکه به عنوان یک مارک معتبر با فرآیندهای کارآمد تولید ISO9001     ، قیمت های بسیار رقابتی را ارائه می دهیم .برای خرید تانکر با کیفیت با تهران پلیمر یارا تماس بگیرید.